maandag 10 december 2012

5-minuten-speldenkussentje

Een speldenkussen, hier kan het niet meer gemist worden. Mijn vorige was helemaal doorprikt, je zou bijna zeggen verduurd. Er was nog weinig stof te vinden, gelukkig hield de pandavulling de kopspelden nog bij elkaar en een fortuin aan naalden binnenin. 
Dus werd het tijd voor een nieuw kussentje.


Een tijdje terug kwam ik een gelijkaardig exemplaar tegen tijdens het snuisteren op Pinterest en was ergens in mijn achterhoofd blijven zitten. 
Dit kan iedereen en je hebt niet meer nodig dan wat restjes. 2 lapjes van 12 op 12 cm of als je groter wil, wat pandavulling en twee knoopjes om er net iets meer aan te geven. En klaar is Kees. 


Dus als je even 5 minuten tijd hebt. En zo snel ging het zodat ik voor de zoveelste keer mijn labeltje er ben vergeten in te naaien!



14 opmerkingen:

  1. Een schoontje !
    Dat met dat vergeten label, wel dat kan ik ook goed ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig ... instant geluk op 5 minuten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, dat ga ik ook eens doen! Mijn speldjes zitten hier nog gewoon in een doosje, maar is absoluut niet handig!!! Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel super schattig, met dat knoopje in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vergeet dat ook altijd, dat labeltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En een addict als ik naait er ook nog vaak een paspeltje tussen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, een paspel is wat er misschien net nog aan ontbreekt, maar vraagt net iets meer dan 5 minuten tijd ;-)

      Verwijderen
  7. Oh, ge brengt me op ideeën : mét paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitgevoerd (en net geblogd, gelinkt naar jou)! Maar zonder paspel, dat leek me net iets langer dan 5 minuten duren ...

      Verwijderen
  8. Hier ook nog steeds speldjes in den doosje! Morgen eens 5 min tijd nemen een leuk speldenkussentje bedant voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe speldenkussentjes Sofie! Heel origineel stofke trouwens, maar die heb jij altijd vind ik.
    Hoe was je avond vorige week? Meegevallen?
    Ik had gehoopt om toch te kunnen komen, maar het is me toch niet gelukt en mijn vriendin is er ook niet geraakt. Ik heb er spijt van want ik had het echt graag willen zien.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na twee keer mijn doosje te hebben teruggevonden op de grond is het een feit, ik maak er morgen ook 1!

    BeantwoordenVerwijderen